Geslaagde jaarlijkse DH-barbecue!

Geslaagde jaarlijkse DH-barbecue!

Wat een heerlijke middag was het weer bij de jaarlijkse DH-barbecue!

Zoals ieder jaar bracht iedereen iets mee, waardoor er een gevarieerd buffet ontstond. De middag begon met een leuke muziekquiz die direct voor een ontspannen sfeer zorgde en leden uit verschillende secties met elkaar in contact bracht.

De jaarlijkse barbecue is een van de momenten waarop duidelijk wordt wat de Diemer Harmonie zo bijzonder maakt: samen muziek maken, elkaar ontmoeten en plezier hebben, zowel tijdens als buiten de repetities.

Ben je nieuwsgierig geworden naar onze vereniging? Op 29 juni organiseren we een open repetitie tijdens de seizoensafsluiting in De Omval. Iedereen is van harte welkom om te komen luisteren of zelfs een keer mee te spelen.