Open repetitie – Seizoensafsluiting

Open repetitie – Seizoensafsluiting

Op maandag sluiten we het seizoen af met een gezellige open repetitie bij De Omval. Van 20:00 tot 21:00 zetten we de deuren open en is iedereen van harte welkom om te komen luisteren of mee te spelen.

Ben je muzikant en lijkt het je leuk om een keer met ons mee te spelen? Dat kan! Neem vooraf even contact met ons op, dan sturen we je de bladmuziek toe zodat je je kunt voorbereiden.

Of je nu wilt kennismaken met ons orkest, wilt genieten van de muziek of zelf een instrument meebrengt: je bent van harte welkom. Samen luiden we de zomer feestelijk in!

We hopen je maandag te zien!